Skip to content

Front office manager in de geestelijke gezondheidszorg

Nederland, Utrecht, BilthovenHuman Concern Bilthoven

Functieomschrijving

Wij zoeken een ervaren front office manager die staat als een kapitein op een schip: Je zorgt voor een goed lopende planning van afspraken, een warm welkom voor cliënten en een verzorgde uitstraling van de vestiging in Bilthoven. Kan jij koers en overzicht houden? Dan gaan we graag met je in gesprek! 


Wij zijn Human Concern, een gespecialiseerde GGZ instelling voor de behandeling van eetstoornissen die een professionele, wetenschappelijk onderbouwde behandelvisie combineert met een benadering waarin wezenlijk contact, gelijkwaardigheid en zorg vanuit levenservaring centraal staan. Bij Human Concern geloven we in een holistische benadering waarin niet enkel gefocust wordt op de symptomen van de eetstoornis, maar ook veel aandacht is voor de functie van de eetstoornis, de triggers en instandhoudende factoren. Het team van behandelaren bestaat uit psychologen, psychiaters, artsen, diëtisten en therapeuten. We hebben 6 locaties in Nederland en 1 in Portugal. 


Als Front office manager ben je het eerste gezicht namens onze organisatie, zowel op locatie als per mail en telefonisch. Jij ontvangt de cliënten bij binnenkomst en weet als geen ander hoe je hen een welkom en vertrouwd gevoel geeft. Je staat bekend om jouw empathische vermogen, georganiseerde werkwijze en vriendelijke uitstraling. Je bent flexibel en laat je niet gek maken. Je bewaakt het overzicht en de rust terwijl de telefoon rinkelt en mail binnenstroomt. Je beheert de agenda voor behandelaren, bij wijzigingen informeer je de desbetreffende collega tijdig. Indien nodig volg je facilitaire zaken en administratieve werkzaamheden op. Kwaliteit van zorg vind je belangrijk; je draagt hier actief aan bij en levert proactief ideeën aan zodat we elke dag een beetje beter kunnen worden. Korte communicatielijnen zijn voor jou belangrijk. Je spart met collega office managers van de verschillende vestigingen over uitdagingen en lopende zaken. 

Vereisten

Herken jij jezelf hierin?

Om je thuis te voelen in deze rol van Front Office Manager is het belangrijk dat je iemand bent die zich niet omver laat blazen en flexibel, doelgericht en rustig kan omgaan met de drukke en veranderende planning van behandelaren. Je schakelt makkelijk met zowel collega's als met cliënten en leveranciers, je vindt gaatjes in agenda's en moet het weer anders? Geen probleem jij blijft rustig en regelt het. De communicatiestijl pas je hier naadloos op aan. Voor de communicatie is het belangrijk dat je de Nederlandse taal uitstekend beheerst in woord en geschrift. 

Je hebt kennis van administratieve processen en schroomt niet om zaken op te pakken. Er is ruimte voor verbetering - jij pakt die regie en haalt de zorgen bij collega's weg. Wij werken met MS Office, Google en Medicore (het elektronische patiënten dossier). 

Wat mag je van ons verwachten?

Wij bieden je gevarieerd en zinvol werk in een professionele werkomgeving en een prachtig ingericht pand. De werkzaamheden zijn zo gevarieerd, dat je af en toe vergeet hoe je opgaat in het werk. Je krijgt de vrijheid om zaken in te richten zoals jij dat prettig vindt. Er is ruimte om mee te bouwen aan een bijzonder organisatie met betekenisvolle missie. De interne titel voor deze functie is Front Office Medewerker. Daarnaast ontvang je een uitstekend pakket aan arbeidsvoorwaarden conform cao GGZ:

  • Een fulltime dienstverband is gebaseerd op 36 uur, deze functie is voor minimaal 32 uur per week;
  • Salariëring afhankelijk van wat je meebrengt en conform cao GGZ ( €2117,- tot €3241,-) op basis van 36 uur;
  • Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding;
  • De startdatum is in overleg;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: collectiviteitskorting bij je ziektekostenverzekering, pensioenopbouw bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn, 166 vakantie-uren bij een fulltime dienstverband, 35 uur aan levensfasebudget (LFB) naast je (bovenwettelijke) vakantie-uren bij een fulltime dienstverband, een jaarlijkse 8% vakantietoeslag, 8,33% eindejaarsuitkering en in 2023 een balansbudget van €500 (a.d.h.v. 36u) - dat kan je inzetten voor persoonlijke scholing, vakantie-uren of uitbetaling. 


Solliciteer! Lijkt dit je wat? Maak je interesse kenbaar via de 'reageer' button. Wij kijken uit naar je reactie. Geertje Janssen - janssen@forta.nl - 06-43265085- Klik hier om te chatten met Geertje.

Onze recruiters

Vivianne Janson

+31 6 36220531

Geertje Janssen

+31 6 43265085

Jessica Walkley

+31 6 43160762