Recruitment marketeer
Rotterdam€ 2.800 - € 4.000 per maandForta Services
Functieomschrijving
Heb jij ervaring in het bouwen van een sterk werkgeversmerk? Wij zoeken een recruitment marketeer die Forta helpt met het ontwikkelen van een ijzersterke marketingstrategie.
Als recruitment marketeer bij Forta heb je een zeer afwisselende baan. Jij bent verantwoordelijk voor tekstuele marketinguitingen, zorgt voor een vlekkeloze doelgroepgerichte arbeidsmarktcommunicatie en ondersteunt collega’s met jouw recruitment marketing expertise. Jij bent het aanspreekpunt en de uitvoerder van onze online (tekstuele) uitingen. Je ontwikkelt en deelt content die het werkgeversmerk van Forta ondersteunen. Door jouw netwerkvaardigheden is het voor jou geen probleem om binnen de organisatie authentieke content te verzamelen voor de website en social media. Daarnaast schrijf jij samen met de collega’s van recruitment vacatureteksten en ontwikkel je communicatie waarmee je kandidaat-relaties opbouwt en onderhoudt. Bovendien zet jij doelgroepgerichte campagnes op om de juiste kandidaten te bereiken en verzamel je data en inzichten om slimmer te gaan recruiten.
In deze rol werk je intensief samen met een collega marketing manager. Daarnaast werk je nauw samen met drie recruiters. Het team is eerlijk en direct. Wanneer nodig stellen we elkaar een kritische vraag en wij houden elkaar scherp. We hebben een nuchtere houding en lachen veel met elkaar. We hebben een Rotterdamse ‘niet lullen maar poetsen’-mentaliteit, houden van diversiteit en gaan geen uitdaging uit de weg.
Wij zijn Forta!
Wat begon op een zolderkamer is uitgegroeid tot een mooi bedrijf waar meerdere (zorg)bedrijven bij zijn aangesloten. Alleen de allerbeste zorg in combinatie met persoonlijke benadering is voor ons goed genoeg. Dat doen wij voor mensen met psychische en psychiatrische klachten vanuit de basis- en specialistische GGZ. Naast reguliere GGZ hebben wij ook expertise gericht op complex trauma, eetstoornissen, intercultureel, wonen en maatschappelijke re-integratie. Inmiddels doen we dit met ruim 1000 inspirerende en gepassioneerde zorgverleners, en nog elke dag zien we kansen op de arbeidsmarkt die we graag volop benutten. Forta bestaat uit FortaServices, FortaGroep, Forta Jeugd, Forta Intercultureel, Forta POH-GGZ, Forta Opleidingen, PSYTREC, de Pi-groep, Human Concern, de Jonge Krijger en Holygrow. Enthousiasme, korte lijnen en professionaliteit maken bij ons het verschil.
We bieden een totaalpakket van zorg aan. Vanuit Forta POH-GGZ hebben wij praktijkondersteuners bij huisartsenpraktijken aan het werk. Zij kunnen voor basis- en specialistische GGZ doorverwijzen naar FortaGroep (volwassenen), Forta Intercultureel en/of Forta Jeugd (kind en jeugd). Voor zeer gespecialiseerde GGZ hebben wij PSYTREC voor complex trauma en Human Concern voor eetstoornissen in het netwerk. De Pi-groep biedt beschermd wonen, basis- en specialistische GGZ, jobcoaching én re-integratie voor volwassenen aan. De Jonge Krijger biedt coaching en re-integratie aan voor jongeren richting school en/of werk. Met elkaar willen we de kwaliteit van zorg hoog houden. Dit doen wij onder andere door Forta Opleidingen. Forta Opleidingen is ontstaan als opleidingstak en inmiddels uitgegroeid tot zelfstandig opleidingsinstituut voor interne en externe zorgprofessionals. FortaServices geeft ondersteuning aan de ondersteunende diensten zoals ICT, salarisadministratie, HR, finance en control en de zorgverkoop. Holygrow vaart zijn eigen koers op gebied van digitale innovatie zoals het ontwerpen en ontwikkelen van applicaties.
Vereisten
Wat mag je van ons verwachten?
- Een werkomgeving binnen een team met enthousiaste en professionele medewerkers;
- Ruimte voor meedenken en eigen initiatief;
- Salaris conform CAO GGZ tussen 2800 en 4000 euro per maand o.b.v. 36 uur;
- De cao GGZ kent voordelige secundaire arbeidsvoorwaarden zoals; collectiviteitskorting bij je ziektekostenverzekering, pensioenopbouw bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn, 166 vakantie-uren bij een fulltime dienstverband, 35 uur aan levensfasebudget (LFB) naast je (bovenwettelijke) vakantie-uren bij een fulltime dienstverband, een jaarlijkse 8% vakantietoeslag, 8,33% eindejaarsuitkering en tot slot is er een balansbudget van €500,- per jaar a.d.h.v. 36 urige werkweek. Het balansbudget kan je inzetten voor persoonlijke scholing, vrije dagen of laten uitbetalen.
Wat verwachten we van jou?
- Relevante werkervaring op het gebied van marketing, copywriting en social media;
- Een afgeronde mbo of hbo opleiding in marketing of communicatie of de juiste kennis door ruime ervaring in het werkveld;
- Een vlotte pen en een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
Solliciteer! Lijkt dit je wat? Maak je interesse kenbaar. Wij kijken uit naar je reactie. Nora van Ouwerkerk - ouwerkerk@forta.nl en 06-43265086.
Hartelijk dank!
Wij hebben jouw gegevens ontvangen.